SaunaYoga

saunayoga-vaaka saunayoga-dsc-6187-photographer-charlotta-boucht-300dpi

Nyt sinulla tai yritykselläsi on mahdollisuus tilata Sebastian vetämään teille Sauna Yogaa.

 

saunayoga-dsc-5918-photographer-charlotta-boucht-300dpi

MITÄ SAUNAYOGA ON?

 

• “Puolen tunnin miniloma & Aikuisten unikoulu”

• Saunayogaa tehdään pienessä ryhmässä ohjatusti noin 50-asteiseksi lämmitetyssä saunassa lauteilla istuen.

• Ohjattu Saunayoga-harjoitus kestää noin 30 minuuttia ja sen aikana tehdään kuudesta liikkeestä koostuva sarja.

• Saunan hiljaisuudessa verkkaiseen tahtiin tehtävän liikesarjan vaikutus on syvä ja rentouttava. Lisäksi saunayoga vilkastuttaa verenkiertoa ja aineenvaihduntaa, mikä edistää kuona-aineiden poistumista ja puhdistaa kehoa.

 

KENELLE SAUNAYOGA SOPII?

Saunayoga sopii treeniksi ja rentoutumiseen kaikille ikään, kokoon tai kuntotasoon katsomatta eikä liikkeiden tekeminen edellytä aikaisempaa kokemusta joogasta.

 

KÄYTÄNNÖN OHJEITA ASIAKKAALLE:

• Saavu hyvissä ajoin (viim. 5 minuuttia ennen tunnin alkua).

• Pukeudu esimerkiksi uima-asuun tai shortseihin ja t-paitaan. • Ota mukaasi saunaan hikipyyhe ja juomapullo.

• Ethän levitä kosteusvoiteita tai muita rasvoja iholle ennen Saunayogaa.

• Myös meikki kannattaa pestä pois ennen harjoitusta.

• Riisu kuumenevat korut ennen saunaan tuloasi.

• Laita pitkät hiukset kiinni ennen tuntia (esim. poninhännälle tai nutturalle).

• Juo vettä ennen Saunayogaa ja myös sen jälkeen. KÄYTÄNNÖN OHJEITA SAUNALLE: • Varmista, että saunan lämpötila on n. 55 astetta.

• Mikäli mahdollista, levitä lauteille pyyhkeet harjoituksen ajaksi.

• Varmista, että kaikilla osallistujilla on mukanaan juomapullot.

• Sauna on hyvä pestä vähintään jokaisen Saunayoga-päivän jälkeen